Збільшити розмір шрифту

Як і де отримати безоплатну правову допомогу?

Суб’єктами надання безоплатної первинної правової допомоги в Україні, згідно зі статтею 9 Закону, є:

1) органи виконавчої влади;

2) органи місцевого самоврядування;

3) фізичні та юридичні особи приватного права;

4) спеціалізовані установи;

5) центри з надання безоплатної вторинної правової допомоги.

Звернення про надання безоплатної первинної правової допомоги надсилаються або подаються особами, які досягли повноліття, безпосередньо до центральних та місцевих органів виконавчої влади, територіальних органів центральних органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування відповідно до їх компетенції.

Звернення про надання безоплатної первинної правової допомоги, що стосуються дітей, надсилаються або подаються їх законними представниками, що стосуються осіб, визнаних судом недієздатними, або дієздатність яких обмежена судом, надсилаються або подаються їх опікунами чи піклувальниками.

Подати звернення до Мін’юсту про отримання безоплатної первинної правової допомоги можна шляхом заповнення форми у розділі «ЗВЕРНУТИСЯ ДО МІНІСТЕРСТВА», що міститься за посиланням: https://minjust.gov.ua/feedback, а також шляхом надіслання звернення на поштову адресу: 01001, м. Київ,
вул. Городецького, 13 або на електронні адреси: themis@minjust.gov.uacallcentre@minjust.gov.ua.

Отримати правову допомогу можна особисто, звернувшись до найближчого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги, бюро правової допомоги або до громадських правозахисних організацій. Знайти найближчий центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги, бюро правової допомоги та офіс громадської правозахисної організації можна тут: Всеукраїнська карта правових потреб, інституцій та партнерів системи безоплатної правової допомоги

Також детальну інформацію щодо отримання безоплатної правової допомоги можна дізнатися, зателефонувавши за номером «гарячої лінії» системи безоплатної правової допомоги 0 800 213 103 (цілодобово та безкоштовно у межах України зі стаціонарних та мобільних телефонів). За згаданою «гарячою лінією» можна отримати консультацію з правових питань, дізнатися інформацію щодо актуальних адрес центрів та з’ясувати інші питання функціонування системи надання безоплатної правової допомоги.