Збільшити розмір шрифту

Напрямки діяльності відділу взаємодії з суб’єктами державної реєстрації та підвищення кваліфікації державних реєстраторів

1. Реалізація державної політики у сферах державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців.

2. Внесення на розгляд начальника Управління державної реєстрації пропозицій щодо формування та реалізації політики у зазначених сферах.

 

Функції відділу взаємодії з суб’єктами державної реєстрації та підвищення кваліфікації державних реєстраторів

 

1. Узагальнення практики застосування законодавства з питань, що належить до повноважень Відділу, підготовка пропозицій щодо його вдосконалення.

2. Забезпечення взаємодії з державними реєстраторами прав на нерухоме майно та суб’єктами державної реєстрації прав відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень».

3. Забезпечення взаємодії з державними реєстраторами юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань та суб’єктами державної реєстрації відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань».

4. Організація роботи з підготовки та підвищення кваліфікації державних реєстраторів прав на нерухоме майно та державних реєстраторів юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.

5. Організація та забезпечення надання методичної, інформаційної та консультативної допомоги державним реєстраторам прав на нерухоме майно та державним реєстраторам юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

6. Розробка інформаційних матеріалів у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців для їх розміщення на офіційному сайті Південного міжрегіонального управління та на відповідних сторінках у соціальних мережах.

7. Надання необхідної методичної допомоги та координація діяльності органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій з питань визначення форм та методів правового навчання у сфері державної реєстрації, участь у проведенні конференцій, семінарів та інших навчально-методичних заходах.

8. Здійснення роботи по забезпеченню проведення спеціальної перевірки відомостей щодо наявності корпоративних прав у осіб, які претендують на зайняття посад, пов’язаних з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування.

9. Взаємодія з підприємствами, установами, організаціями з метою обміну досвідом роботи з питань, що належить до компетенції Відділу.

10. Взаємодія з державними підприємствами Міністерства юстиції України.

11. Забезпечення розгляду звернень, запитів та інших документів з напрямку роботи Відділу.

12. Здійснення аналізу роботи Відділу в межах повноважень та підготовка звітів про її результати.

13. Здійснення інших функцій на основі та на виконання Конституції та законів України, указів Президента України та постанов Верховної Ради України, прийнятих відповідно до Конституції та Законів України, актів Кабінету Міністрів України.