Збільшити розмір шрифту

29.12.2021

Головна | Новини

Внесено зміни до Правил ведення діловодства та архіву арбітражного керуючого

На дотримання положень Конвенції про права осіб з інвалідністю, ратифікованої Законом України від 16.12.2009 № 1767-VI та з метою забезпечення належного виконання Національної стратегії із створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року, схваленої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14.04.2021 № 366-р, Плану заходів на 2021 і 2022 роки з реалізації Національної стратегії із створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 04.08.2021 № 883-р, Міністерством юстиції України внесено зміни до Правил ведення діловодства та архіву арбітражного керуючого, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 10.01.2020 № 93/5, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 13.01.2020 за № 34/34317.

Вказані зміни внесені наказом Міністерства юстиції України від 23.11.2021 № 4201/5 «Про затвердження Змін до деяких наказів Міністерства юстиції України з питань банкрутства», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 24.11.2021 за № 1534/37156, та передбачають, що приміщення контори (офісу) арбітражного керуючого має бути належно пристосовано, зокрема, до безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення.