Збільшити розмір шрифту

03.05.2022

Головна | Новини

Тимчасовий порядок роботи Управління державної реєстрації з напрямку державної реєстрації громадських організацій та інших юридичних осіб, ФОП

На підставі постанови Кабінету Міністрів України від 06.03.2022 № 209 «Деякі питання державної реєстрації та функціонування єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції, в умовах воєнного стану» (зі змінами, внесеними згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 19.04.2022 № 480)

 

1. Які послуги з державної реєстрації ми надаємо

Згідно наказу Міністерства юстиції України від 27.04.2022 № 1640/5 державним реєстраторам Управління з напрямку державної реєстрації громадських організацій та інших юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців дозволяється проводити виключно такі реєстраційні дії:

1) державна реєстрація створення благодійної організації, громадського об’єднання; державна реєстрація змін до відомостей про благодійну організацію, громадське об’єднання, у тому числі до установчих документів;

2) державна реєстрація зміни керівника юридичної особи та інших осіб (за наявності), які можуть вчиняти дії від імені юридичної особи, крім громадських формувань; державна реєстрація змін до відомостей про керівника юридичної особи та про інших осіб (за наявності), які можуть вчиняти дії від імені юридичної особи, крім громадських формувань; державна реєстрація зміни місцезнаходження юридичної особи, крім громадських формувань; державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи (крім громадських формувань), крім випадків, коли такі зміни передбачають зміну розміру статутного капіталу, зміну складу засновників (учасників) та/або розмірів їх часток; державна реєстрація зміни видів економічної діяльності юридичної особи, крім громадських формувань; державна реєстрація зміни інформації для здійснення зв’язку з юридичною особою, крім громадських формувань;

3) державна реєстрація рішення про припинення юридичної особи; державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення юридичної особи; державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії), голови комісії або ліквідатора юридичної особи;

4) державна реєстрація створення відокремленого підрозділу юридичної особи, державна реєстрація змін до відомостей про відокремлений підрозділ юридичної особи, державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу юридичної особи;

5) державна реєстрація на підставі судових рішень, що набрали законної сили;

6) державна реєстрація органів державної влади, органів місцевого самоврядування, казенних підприємств, державних підприємств, комунальних підприємств, комунальних організацій (установ, закладів), державних організацій (установ, закладів);

7) державна реєстрація зміни видів економічної діяльності фізичних осіб – підприємців, державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця;

8) державна реєстрація змін до відомостей про структурне утворення політичних партій; державна реєстрація рішення про припинення структурного утворення політичної партії; державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) структурного утворення політичної партії.

 

2. Ким подаються документи

Документи на державну реєстрацію подаються відповідними заявниками, що визначені пунктом 8 частини першої статті 1 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» у разі проведення відповідної реєстраційної дії, що можуть проводитися в умовах воєнного стану.

 

3. Порядок прийому та обробки документів, строки розгляду

У зв’язку з тим, що державним реєстраторам Управління встановлено дистанційний режим роботи, прийом документів щодо визначених реєстраційних дій здійснюється державним реєстратором:

  • після отримання відповідної консультації та узгодження дій за телефонами:
  • +380639463901

  +380988233148

  +380934886027

  •  з 08.00 до 16.00 з понеділка по п’ятницю;
  • в електронному вигляді за умови підписання таких копій з використанням кваліфікованого електронного підпису заявника/заявників.

Документи, надіслані заявником на електронну адресу розглядаються у встановлений робочий час Управління у порядку черговості.

Надіслані заявником електронною поштою документи для державної реєстрації в електронній формі, які подані не у повному обсязі або не відповідають законодавствуне розглядаються, а заявнику протягом 3 робочих днів повідомляється електронною поштою про повний перелік документів, що повинні бути подані, та/або вимоги законодавства, що повинні бути дотримані.

У разі прийняття позитивного рішення щодо державної реєстрації документи надаються особисто (у разі можливості) заявником із встановленням особи заявника на підставі документа, що посвідчує особу, передбаченого Законом України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус». 

 

4. Чи сплачується адміністративний збір та ким

Так.

Адміністративний збір за державну реєстрацію (зокрема, державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу) справляється на загальних засадах відповідно до норм
ст. 36 Закону.

Адміністративний збір не справляється за:

- державну реєстрацію  створення благодійних організацій та громадських об’єднань, припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця;

державну реєстрацію благодійних організацій, громадських об'єднань, відокремлених підрозділів іноземних неурядових організацій, представництв, філій іноземних благодійних організацій, предметом діяльності яких є надання допомоги Збройним Силам, іншим військовим формуванням, правоохоронним (спеціальним) органам, органам цивільного захисту, добровольчим формуванням територіальних громад, іншим особам, які забезпечують національну безпеку і оборону, відсіч і стримування збройної агресії іноземної держави, а також особам, які постраждали чи можуть постраждати від такої збройної агресії, у тому числі за державну реєстрацію змін до відомостей про таких суб'єктів, що передбачають включення до предмету їх діяльності надання такої допомоги.

 

5. На які рахунки сплачувати адміністративний збір

За державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу (крім громадських об’єднань та благодійних організацій) сплачується адміністративний збір у сумі 740 грн.

За державну реєстрацію змін до відомостей про громадське об’єднання, благодійну організацію (окрім винятків, коли вони звільняються від відповідної оплати), фізичну особу - підприємця сплачується адміністративний збір у сумі 250 грн.

Реквізити для оплати адміністративного збору:

БАНК:  Казначейство України (ЕАП) 

КОД ПЛАТЕЖУ: 22010300

КОД ОТРИМУВАЧА (ЄДРПОУ): 37607526

ОТРИМУВАЧ: ГУК в Од.обл./м.Одеса/22010300

РАХУНОК (IBAN): UA648999980313060170000015744 

 

У зв’язку з обмеженою кількістю державних реєстраторів, які мають доступ до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, у межах Південного регіону України, прохання поставитися з розумінням до вимушених заходів та звертатися лише у разі критичної необхідності та з метою допомоги Збройним силам України, підрозділам Територіальної оборони або надання гуманітарної допомоги.