Збільшити розмір шрифту

16.04.2020

Головна | Новини

Наслідки розгляду звернень громадян за І квартал 2020 року у порівнянні з аналогічним періодом 2019 року

У І кварталі 2020 року до Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса), надійшло 1450 звернень громадян, що на 187 звернень більше в порівнянні з аналогічним  періодом 2019 року.

За результатами аналізу звернень громадян за напрямками діяльності встановлено, що 73% із 1450 звернень стосувалися організації виконання рішень судів та інших органів (посадових осіб) (з них: заяв – 788, скарг – 271, пропозицій – 1), за І квартал 2019 року – 330 (з них: заяв – 855, скарг – 142).

Крім того, були розглянуті звернення стосовно:

- питань організації роботи нотаріату;

- організації роботи органів державної реєстрації актів цивільного стану громадян;

- державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань управління державної реєстрації;

- державної реєстрації речових прав на нерухоме майно;

- організації кадрової роботи;

- судової роботи та міжнародного співробітництва;

- питань банкрутства;

- питань державної реєстрації нормативно-правових актів, правової роботи та правової освіти;

- та інших питань роботи Південного МРУЮ;

Важливо, що за І квартал 2020 року надійшло 12 колективних звернень, масових звернень не надходило, а також 2 звернення від інваліда Великої Вітчизняної війни.

Також, отримано: 9 звернень від Дітей війни, 5 звернень від учасників бойових дій, 4 звернення від осіб, що постраждали внаслідок аварії ЧАЕС, 9 звернень від одиноких матерів, 11 звернень від багатодітних сімей та 40 громадян, які потребують соціального захисту.

При розгляді звернень проводиться перевірка фактів, викладених у зверненнях, у разі виявлення порушень вживаються заходи щодо їх усунення. Заявникам надаються відповіді з роз’ясненням причин невиконання рішень, а також інформація про заходи, яких було вжито для вирішення питання тощо.

У звітний період до Управління надійшло 2 анонімних звернення, через веб-сайт – 8 звернень, на офіційну електронну пошту (info@.minjust.gov.ua) – 77 звернень, що порівняно більше кількості звернень за відповідний період 2019 року.