16.04.2020
Головна | Новини
Наслідки розгляду звернень громадян за І квартал 2020 року у порівнянні з аналогічним періодом 2019 року
У І кварталі 2020 року до Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса), надійшло 1450 звернень громадян, що на 187 звернень більше в порівнянні з аналогічним періодом 2019 року.
За результатами аналізу звернень громадян за напрямками діяльності встановлено, що 73% із 1450 звернень стосувалися організації виконання рішень судів та інших органів (посадових осіб) (з них: заяв – 788, скарг – 271, пропозицій – 1), за І квартал 2019 року – 330 (з них: заяв – 855, скарг – 142).
Крім того, були розглянуті звернення стосовно:
- питань організації роботи нотаріату;
- організації роботи органів державної реєстрації актів цивільного стану громадян;
- державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань управління державної реєстрації;
- державної реєстрації речових прав на нерухоме майно;
- організації кадрової роботи;
- судової роботи та міжнародного співробітництва;
- питань банкрутства;
- питань державної реєстрації нормативно-правових актів, правової роботи та правової освіти;
- та інших питань роботи Південного МРУЮ;
Важливо, що за І квартал 2020 року надійшло 12 колективних звернень, масових звернень не надходило, а також 2 звернення від інваліда Великої Вітчизняної війни.
Також, отримано: 9 звернень від Дітей війни, 5 звернень від учасників бойових дій, 4 звернення від осіб, що постраждали внаслідок аварії ЧАЕС, 9 звернень від одиноких матерів, 11 звернень від багатодітних сімей та 40 громадян, які потребують соціального захисту.
При розгляді звернень проводиться перевірка фактів, викладених у зверненнях, у разі виявлення порушень вживаються заходи щодо їх усунення. Заявникам надаються відповіді з роз’ясненням причин невиконання рішень, а також інформація про заходи, яких було вжито для вирішення питання тощо.
У звітний період до Управління надійшло 2 анонімних звернення, через веб-сайт – 8 звернень, на офіційну електронну пошту (info@.minjust.gov.ua) – 77 звернень, що порівняно більше кількості звернень за відповідний період 2019 року.