Збільшити розмір шрифту

19.05.2020

Головна | Новини

Зміни до Порядку здійснення контролю за діяльністю арбітражних керуючих

Наказом Міністерства юстиції України від 24.04.2020 «Про затвердження Змін до деяких наказів Міністерства юстиції України з питань банкрутства», внесено зміни до «Порядку здійснення контролю за діяльністю арбітражних керуючих» від 06.12.2019 (далі - Порядок).

Так, наприклад, змінилися строки проведення позапланової перевірки арбітражних керуючих з трьох до п’яти робочих днів.

Наразі, доручення на проведення перевірки підписує керівник структурного підрозділу Мін'юсту (в разі проведення перевірки Мін'юстом) чи керівник територіального органу Мін'юсту /заступник керівника територіального органу Мін'юсту (в разі проведення перевірки територіальним органом Мін'юсту) або особа, яка виконує його обов'язки.

Посвідчення на проведення перевірки та письмовий запит у формі повідомлення про проведення перевірки, підписує керівник структурного підрозділу Мін'юсту чи керівник територіального органу Мін'юсту / заступник керівника територіального органу Мін'юсту або особа, яка виконує його обов'язки.

Лист органу контролю, про перенесення дати проведення перевірки направляється за підписом керівника структурного підрозділу Мін'юсту або керівника територіального органу Мін'юсту/заступника керівника територіального органу Мін'юсту.

Передбачено, що арбітражний керуючий зобов'язаний до закінчення терміну, зазначеного в Розпорядженні, усунути виявлені порушення та надати інформацію про це разом з відповідними підтверджувальними документами до органу контролю, який виніс Розпорядження. У разі якщо подані документи підтверджують виконання Розпорядження, орган контролю складає висновок про виконання розпорядження про усунення виявлених порушень.

Висновок про виконання розпорядження не пізніше ніж на третій робочий день після його підписання надається особисто арбітражному керуючому чи його представнику за довіреністю, що посвідчується особистим підписом арбітражного керуючого чи його представника, або надсилається йому рекомендованим поштовим відправленням за рахунок коштів органу контролю на адресу контори (офісу) арбітражного керуючого та електронною поштою.

Висновок про виконання розпорядження вважається належним чином врученим арбітражному керуючому за умови, якщо він особисто чи його представник за довіреністю отримав Висновок про виконання розпорядження або він був надісланий йому органом контролю у визначений спосіб. Докази надсилання Висновку про виконання розпорядження арбітражному керуючому є невід’ємною частиною матеріалів перевірки та зберігаються в органі контролю, який склав Висновок про виконання розпорядження.

Висновок про виконання розпорядження долучається до Акта перевірки.

Відповідно до вказаних змін, на дорученнях, посвідченнях, повідомленнях, приписах про недопущення повторних порушень, розпорядженнях про усунення виявлених порушень надано право підпису заступникам керівника територіального органу Мін’юсту.