22.11.2024
Головна | Новини
В Одесі відбувся виїзний прийом
22.11.2024 року Світлана Камєнєва, регіональний координатор Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса), провела особистий прийом громадян у Пересипському відділі ДРАЦС у місті Одесі.
Виїзні прийоми громадян є важливим інструментом для забезпечення ефективної комунікації між владою та населенням. Вони створюють можливість безпосереднього контакту між керівниками та громадянами, що дозволяє швидше реагувати на проблеми та запити населення.
Сьогоднішній прийом продемонстрував ефективність такого формату роботи. Громадяни отримують чіткі відповіді на свої запитання та рекомендації для вирішення складних ситуацій. Наприклад, один із відвідувачів звернувся щодо відновлення документів, які підтверджують родинні стосунки з померлою сестрою для оформлення спадщини. Це питання є актуальним у випадку, коли заповіт відсутній, недійсний або охоплює лише частину спадкового майна.
Зворотний зв'язок із громадянами допомогає краще розуміти їхні потреби та вдосконалювати роботу органів юстиції. Такі зустрічі не тільки підвищують ефективність управління, але й сприяють зміцненню довіри та прозорості у взаємодії з населенням.
Виїзні прийоми громадян є важливим інструментом для забезпечення ефективної комунікації між владою та населенням. Вони створюють можливість безпосереднього контакту між керівниками та громадянами, що дозволяє швидше реагувати на проблеми та запити населення.
Сьогоднішній прийом продемонстрував ефективність такого формату роботи. Громадяни отримують чіткі відповіді на свої запитання та рекомендації для вирішення складних ситуацій. Наприклад, один із відвідувачів звернувся щодо відновлення документів, які підтверджують родинні стосунки з померлою сестрою для оформлення спадщини. Це питання є актуальним у випадку, коли заповіт відсутній, недійсний або охоплює лише частину спадкового майна.
Зворотний зв'язок із громадянами допомогає краще розуміти їхні потреби та вдосконалювати роботу органів юстиції. Такі зустрічі не тільки підвищують ефективність управління, але й сприяють зміцненню довіри та прозорості у взаємодії з населенням.