24.12.2024
Головна | Новини
У Миколаєві відбувся брифінг про роботу органів юстиції під час відновлення реєстрів
Сьогодні в Миколаєві відбувся брифінг із Першою заступницею начальника Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Одеса) Інною Фірсовою, а також керівниками структурних підрозділів: Ольгою Донченко, начальницею відділу державної реєстрації актів цивільного стану у Миколаївській області, в Автономній Республіці Крим та місті Севастополі Управління державної реєстрації, Лілією Бєлік, заступницею начальника Управління - начальницею відділу з питань нотаріату по південному регіону Управління нотаріату та Юрієм Голотребчуком, начальником Управління забезпечення примусового виконання рішень у Миколаївській області. Захід став відповіддю на хвилю запитань громадян, які прозвучали після наймасштабнішої кібератаки на державні реєстри України.
Інна Фірсова наголосила, що при значних труднощах усі структурні підрозділи продовжують працювати. «Ми не припиняємо надавати послуги громадянам, хоча і змушені адаптуватися до нових умов. Наші працівники допомагають кожному, хто звертається», — зазначила вона.
Ключові функції органів юстиції реалізовуються в альтернативний спосіб. А саме:
* Реєстрація актів цивільного стану (ДРАЦС): здійснюється в паперовій формі. Онлайн-послуги (подання заяв, отримання витягів, «єМалятко», "Шлюб за добу", апостиль) тимчасово недоступні. ЦНАПи не надають відповідних послуг.
* Нотаріат: проводять дії, які не потребують доступу до реєстрів, з використанням спеціальних бланків. Дані вносяться до реєстрів пізніше.
* Банкрутство: відомості надаються у формі інформаційних листів за відповідними запитами.
* Державна виконавча служба: працюють альтернативні механізми, включаючи паперові постанови, перевірка майнового стану боржників на місці, накладення/зняття арештів на грошові кошти.
* Реєстрація нерухомості та бізнесу: реєстрація прав на нерухомість, юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців і громадських формувань припинена через неможливість роботи без доступу до реєстрів.
Спікери також запевнили, що існують резервні копії, тому дані в реєстрах збережено. Вже розпочато відновлення інфраструктури системи Реєстрів. Буде проведена валідація резервних копій та прогнозується початок їхнього відновлення, згідно з узгодженим планом. Також посилені заходи кіберзахисту для запобігання подібним інцидентам.
Очікується, що реєстри знову стануть доступними протягом двох тижнів. Пріоритети відновлення реєстрів: Єдиний реєстр довіреностей, реєстр спеціальних бланків нотаріальних документів, Спадковий реєстр, ДРАЦС, ЄДР і ДРРП.
Детальніше: в сюжеті Телекомпанія МАРТ за посиланням https://youtu.be/TRt0R3R_HLw?si=0oI9WLJChUYfQzdI
а також на ресурсах інтернет видань за посиланням: